Aikuisten oikeesti! Mä en tahdo mennä kouluun aamusin, kun en jaksa herätä millään..eikä mua oikeesti edes huvita..Mä haluan vaan lähteä sinne Kiinaan ja tutustua paikallisiin ihmisiin ja kulttuuriin ja kaikkiin niihin ihaniin vaatekauppoihin ja baareihin ja kaikkeen..Mua odottaa siellä niin paljon kaikkea kivaa..Onneks vietän siellä sen puoli vuotta jotta kerkeen näkee koko alueen elämää ja toivon mukaan piipahdan viel Hong Kongis ja Shanghai olis myös tutustumisen arvonen paikka!

Tänään itseasiassa (taas) poistuin kesken koulupäivän,opinnäytetyötä on viimeisteltävä ja se kaipaa vielä vaikka mitä ja mulla on oikeesti kamala stressi koska haluan sen olevan täydellinen..Ohjaava opettaja on sielt tiukimmasta päästä ja siltä ei hyvää numeroa ihan hevillä heru..Myös mun työparini tahtois niin kovasti kiitettävän,mikä on ihan ymmärrettävää..

Tajusin just et mitäköhän perkelettä pakkaan mun matkalaukkuun ku tuliaisiin pitäs saada tilaa?!!Kaikki mun läheiset on tilannut multa miljoona asiaa ja toivonkin et saan jollain ilveel kaiken sielt raahattua sit takas!Jos lähtis vaan yhil vaihtokalsareil ja hammasharjalla :D
En tiiä,sen saa sit nähä..Tiiän myös sen et edellisenä iltana pakkaan ja purkaan ainaki joku kaheksan kertaa..Niin se oli sillonkin ku lähin Luxiin (by the way -> miss the all)

Nyt alan sit väsää sit opinnäytettä..Valmistus edes tän kuun loppuu mennessä!