Mulla on huomenna sekä virtsa että verikokeet ja ne on määränny sielt 12 koetta tehtäväks..saapa nähä mikä kaikki mussa on vialla!

Tänää tuli taas sähköpostii Kiinasta..Kirjalliset sopparit tulee vissii ens viikolla postissa ja niihin vaan nimet alle ja viisumia hakemaan. Ei kuulemma pitäs olla suomalaiselle opiskelijalle vaikeeta!Mut mistäs vitusta mä mitään tietäsin..

Tänää on ollu ihan kamala päivä..Mä oon ollu koko päivän pahal päällä eikä asiaa auttanu se että seistiin Sebun kanssa joku reilu kolme tuntii matkatoimistossa tekemässä asiakastyytyväisyyskyselyä ja saatiin kaikki vittu kuus vastausta!!!Hei repikää nyt ihmiset vähän munaa sieltä suusta ja yrittäkää edes!Saatanan luuserit...Huomen olis taas sama paska ees ja jos huominen ei tuota tulosta ni sit SYYSLOMALLA maanantaina!!Ei niin vittu kiinnosta :(

Huomatkaa nyt kuin mun verenpaine nousee niin pilviin,prkl!Lääkäri nimenomaan kielsi mua stressaamasta ja mitäköhän toi koulunkäynti nimenomaan aiheuttaa!!Stressiä isolla V:llä..Aivan täyttä bullshittii...Tosin pitää olla tyytyväinen ettei tehtävii oo tullu lisää hetkeen :D

Nyt illan vimoset sauhut ja sit aiai nukkumaan..Nii ku ennen huomist ei saa syödä, juoda tai vetää röökii!