Taas tuntuu siltä että elämä on menny sekaisin ja kaikki ei todellakaan ole kohallaan!Mulle on tapahtunu niin paljon kaikkee täs viimesen kuukauden aikana ja kaikkia suojellakseni en mainitse nimiä tai sitä mitä on tapahtunu! (ne ketä tietää voi vaan miettiä omassa päässään)

Kiinaan on kohta matka ja koulu suostui maksamaan koko lentolipun hinnan plus ruokarahaa vaikka saankin hotellista kolme kertaa päivässä ilmasen ruoan!Pääasia että ne korvas ne helvetin kalliit liput (1200+€ ei ole mikään tosta noin vaan raha opiskelijalle)..Kiitos tästäkin kuuluu tämän hetkisen miehen äidille kuka oli niin kiltti ja lainasi mulle ne rahat!Ilman sitä olisin vaan voinu haaveilla tästä reissusta..

Toivon että sen puolen vuoden aikana voin vähän selvittää päätäni ja miettiä mitä oikeesti haluan tältä elämältä ja kenen kanssa haluan sitä viettää..mulle on nyt tällä hetkellä niin moni asia niin epäselvä mutta puuttuu ne resurssit millä jaksais alkaa niitä selvittää..Asianosaset tietää missä mennään eikä se helpota yhtään että oon tosi sekasin kaikesta!

Ja kaiken lisäks mua jännittää jo pelkkä lento niin kauheesti että nään ihan levottomia unia!Tämän asian tietää myös henkilö kelle eilen tästä puhuin..Kiitos kun viittit kuunnella mua..Musta tuntuu niin siltä että ymmärrät mua paremmin ku kukaan muu!!!!!!